Retourneren

KLACHT EN TERUGZENDING
In het geval dat de geleverde producten niet overeen zouden stemmen met de Bestelling van de Klant, zullen de retour verzendingskosten door Storme N.V. vergoed worden in de vorm van een waardebon. Daarom moet het bewijs van de retour verzendingskosten meegezonden worden met de retour zelf. Deze waardebon kan dan in mindering gebracht worden bij de volgende aankoop. Als het bewijs van de retour verzendingskosten niet meegestuurd wordt, zullen deze ook niet vergoed worden.
Elke retour moet met een aangetekende zending, of met een koerierdienst, verstuurd worden, en de Klant moet het bewijs van verzending van de retour bijhouden. Storme N.V. houdt zich in alle geval het recht voor om een retour te weigeren als het product beschadigd is, gedragen is, of vlekken vertoont.
Als een product niet binnen de 14 dagen na de besteldatum geleverd wordt op het leveradres, is het aan de Klant om contact op te nemen met Storme N.V. binnen de 7 werkdagen na de ontvangst van de levering. Contact opnemen moet gebeuren via de sectie " Contact" op de website van Storme N.V. , en de instructies op het scherm te volgen. Zodra de 14 dagen voorbij zijn, zullen klachten en retours niet meer ontvankelijk zijn.
Het recht om een bestelling die te laat geleverd is terug te sturen, is natuurlijk maar geldig voor zover de levering ook daadwerkelijk teruggestuurd wordt binnen de 14 werkdagen nadat de Klant Storme N.V. op de hoogte gebracht heeft dat hij/zij zijn/haar aankoop wil annuleren. De teruggestuurde producten moeten teruggestuurd worden in nieuwe toestand, in hun oorspronkelijke verpakking, in perfecte staat, en vergezeld van de factuur en van een volledig ingevuld retour document.
Elke retour waarvan de afzender niet kan geïdentificeerd worden zal geweigerd worden. Zodra de 14 werkdagen verstreken zijn, is Storme N.V. niet meer in staat om de retour te aanvaarden en zal de retour teruggestuurd worden naar de afzender. De retour moet verstuurd worden naar het adres dat vermeld staat in Artikel 3.
In het geval dat een levering tijdens het leverproces verloren zou raken, en de voorwaarden van dit artikel gerespecteerd worden, dan zal Storme N.V. volledig op haar kosten een nieuwe zending versturen als het product nog beschikbaar is, of het bedrag van de bestelling inclusief de transportkosten terugbetalen.

Link naar de retractatieformulier : http://economie.fgov.be/fr/binaries/Annexe_2_VI_et_XIV_CDE_formulaire_de_retractation_tcm326-275274.pdf

 

Onze waarden

 

 

Al 125 jaar cultiveert ons bedrijf de familiewaarden van kennis van de terroirs, respect voor het product en precisie van de knowhow om de klant de beste koffie aan te bieden;

De afgelopen jaren hebben wij hard gewerkt aan de ontwikkeling van onze sociale verantwoordelijkheid ten aanzien van het milieu.

Als 5e generatie brander bestendigen wij deze passie voor ons nobel product.

 

    François, Sophie & Nicolas Storme

 

" Koffie is een geschenk van de natuur, draag er zorg voor"

Al onze biologische producten zijn gecertificeerd BE-BIO 01

Deze website maakt gebruik van cookies De website van STORME Coffee Roasters gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten